Hej och Välkommen till min blogg!

18 februari, 2010 kl. 08:40 | Publicerat i Andlighet, dagens bild, Falun Dafa/Falun Gong, Kultur | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , ,

Jag heter  Kristina och jag bor i Sverige. Jag har även en blogg på engelska här då jag har nätverksvänner över hela världen.

Jag har just börjat blogga och gör mig för tillfället förtrogen med denna typ av kommunikation… 🙂 Jag kommer att skriva om olika saker som intresserar mig, inte bara om andliga och världsliga ting utan även om kultivering av jaget som är en del av min livsstil, då detta är en stor del av mitt liv.

Jag postar en vacker målning att lysa upp din dag med. Den är från Falun Dafa Arts konstutställning. Du är välkommen att läsa mer om min andliga resa i ”Om mig”.

The Art of Zhen Shan Ren


Pure Lotus

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

"VAD TÄNKER DU OM DETTA?"

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.